Als PDF : DoskoActa Weekbulletin 12-27[6022]
Beste volley-vriend(inn)en …
en weer wordt de lockdown een aantal weken doorgetrokken … niet leuk, maar ja …Bij onze ‘grote broer’ de KNVB worden al plannen gemaakt voor kleine, regionale kompetities voor de maanden april, mei, juni … wellicht ook iets voor de Nevobo?
We zullen zien, maar ons bestuur zit ook bepaald niet stil: er wordt nu al onderzocht of en hoe en wanneer wij eventueel weer buiten zouden kunnen gaan trainen … en dat terwijl wij op dit moment Siberische toestanden in het vooruitzicht hebben … hoezo: regeren is vooruitzien … kunnen bepaalde kringen een voorbeeld aan nemen J … Ook heeft het bestuur de agenda van en de uitnodiging voor de LedenVergadering het licht doen zien, beide zijn verderop in deze editie te opgenomen!!!
En warempel is er behalve wintersport en een enkele zaalsport alweer wielrennen (op de weg!) op TV, ’t is dus niet allemaal …. Fijne week allemaal, maak d’r wat van met z’n allen, want alleen met z’n allen …… and remember:
stay safe, take care and (try to) … Have FUN
DoskoActa
Agenda DoskoActa (Sport)kalender Week 06
==================================== ========================
Ma. 08 feb. . Veldrijden:
13 Ethias Cross – Eeklo (Bel)
Di. 09 feb. . 14 X2O Trofee – Brussel (Bel)
Wo. 10 feb. . Wielrennen:
09/14 Ronde van Oman AFG.
Do. 11 feb. . 11/14 Tour de la Provence (Fra)
14 Clasica de Almeria (Spa)
Vr. 12 feb. . Voetbal:
Za. 13 feb. . 09/11 KNVB-beker – kwartfin.’s
Zo. 14 feb. Weekbulletin 12-28
——————————————————————————————————-
12/17 feb. ?????????????????
Van de bestuurstafel
Zoals vorige week al aangekondigd bijgaand de uitnodiging voor het deelnemen aan onze digitale LedenVergadering:
U I T N O D I G I N G voor de te houden
LEDENVERGADERING
op donderdag 25 februari 2021 via Teams (Microsoft)
Aanvang: 20.00 uur
Aanmelden voor deze online ledenvergadering kan tot woensdag
24 februari 2021 18.00 uur via de mail (doskoacta@gmail.com).
Hierbij nodigen wij alle leden van DoskoActa, zowel recreatief als competitie-spelend, uit voor de Algemene Ledenvergadering.
De agenda staat op de volgende pagina’s en ook hoe je aan te melden en zo!
Agenda:
01 Welkom/opening.
02 Ingekomen stukken.
03 Notulen vorige L.V. dd. 24 oktober 2019.
04 Jaarverslag Secretariaat.
05 Financiële verantwoording seizoen 2019/2020.
06 Verslag en benoeming Kascommissie.
07 Vaststellen contributies.
08 Begroting seizoen 2020/2021.
09 Jaarverslag Materiaalbeheer.
10 Jaarverslag Wedstrijdsecretariaat (incl. Arbitrage).
11 Jaarverslag Ledenadministratie.
12 Jaarverslag Jeugdzaken.
13 Jaarverslag Sponsoring en Acties.
14 Jaarverslag PR-activiteiten.
15 Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) voor trainers / vaste coaches.
Pauze (eventueel)
16 Bestuursverkiezing:
Voorzitter Sybout Zeinstra
Secretaris Elbrich Regts
Penningmeester Dina Zijlstra
Jeugdzaken Roelof van Marrum *aftredend/herkiesbaar
Algemeen bestuurslid Joost Tiemersma
…………………………………………………………………………
Kaderfuncties/commissies:
Ledenadministratie Douwe Loonstra
Materialen William Ypma
Sponsoring/Acties Sybout Zeinstra
TC senioren Joost Tiemersma / Sybout Zeinstra
TC jeugd Roelof van Marrum / Joost Tiemersma/
Henk Wienbelt
Wedstrijdsecretariaat Pé Westerhof
WeekBulletin Pé Westerhof
Scheidsrechterscoord. Pé Westerhof
PR/FaceBook Sybout Zeinstra
Website Luc van der Kolk .
VCP Angelique Groeneveld, Lammert Beuneker
KledingCommissie Baudina de Boer, Pieta Dijkstra
Financiele acties Jelly Hoekstra
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Het bestuur stelt de volgende kandidaten voor: geen wisselingen
(Tegen-)Kandidaten kunnen tot 24 uur voor aanvang van de vergadering
schriftelijk/per mail (doskoacta@gmail.com) worden ingediend bij het
secretariaat (Prins Willem de Zwijgerlaan 2, 8801 AR Franeker).
17 Rondvraag.
18 Sluiting.
Maandag 15 februari: start Poiesz Jeugd Sponsor Actie !!!
Hoe gaat nu een en ander in zijn werk?
Leden die de vergadering willen volgen kunnen zich alleen aanmelden door een email te sturen aan het bekende email-adres: doskoacta@gmail.com.
Leden die op voorhand al een vraag hebben kunnen die met de aanmelding meesturen.
Aanmelden kan tot woensdagavond 24 februari 18.00 uur.
Voor de vergadering ontvangen de deelnemers een uitnodiging via Microsoft Teams.
Tijdens de vergadering heeft iedereen de camera en het geluid “uit”staan.
Alleen de bestuursleden hebben de camera “aan” staan.
Wanneer iemand een vraag wil stellen dan kan hij/zij de hand opsteken.
Als diegene het woord krijgt kan hij/zij de microfoon “aan” zetten om de vraag te stellen.
Hopenlijk is dit voor een ieder zo duidelijk genoeg, anders even bij je aanmelding om nadere info vragen … toch?
Oh ja … de stukken worden uiteraard van tevoren aan de leden gemaild!